هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

بیماری به نام غرب زدگی

کمیل | جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ | ۲ نظر

امام خمینی قدس سره غرب زدگی را منشابسیاری از بدبختی های ملت های مسلمان و ملت ایران می داند. (1) تاجایی که آن را تشبیه به زلزله می نمایند:

«آقا، امروز مملکت ما غرب زده است که اززلزله زده بدتر است. امروز بعضی از اشخاص در این مملکت می خواهند نگذارند اسلام تحقق پیدا بکند... الآن ما زلزله زده هستیم،غرب زده هستیم، همه باید دست به هم بدهیم و این راه را تا اینجا که آمدیم، باقیش هم برویم.» (2)

و در جای دیگر، جامعه غرب زده راجامعه ای بیمار می داند:

«مثل کشور ما مثل بیماری است که لااقل پنجاه و چند سال بیماری کشیده است و همه قشرها به بیماری او دامن زده اند و الآن از بارقشرهایی که دامن به بیماری او می زدند، فارغ شده است، لکن بیمار است.» (3)

  • کمیل

من همسنگر می خواهم

کمیل | دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ | ۱ نظر

►[من همسنگر می خواهم]◄ 


همسر شهید صدرزاده : 


او بارها گفت که یک همسنگر می‌خواهد.


شاید کسی که به خواستگاری می رود بگوید همسر و همدم می‌خواهد اما مصطفی گفت که همسنگر می‌خواهد.


بعد از چند سال به او گفتم ما که الان در زمان جنگ نیستیم، 


علت اینکه همسنگر خواسته چه بوده است؟


او گفت: «جنگ ما، جنگ نظامی نیست؛ جنگ الان ما جنگ فرهنگی است. 


اگر همسنگر خواستم به خاطر کارهای فرهنگی است تا وقتی من کار فرهنگی انجام می‌دهم، 


همسرم هم در کنار من کار فرهنگی کند».


منبع : آوینی فیلم

  • کمیل

برنامه ای برای تطمئن القلوب

کمیل | جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

ما شا الله این روزا همه گوشی ها هوشمند دارند ، از بچه 9 ساله تا پیرمرد 80 و همه ی ما هم به بهانه حضور در شبکه های اجتماعی و حال و احوال پرسی یا شاید سرگرم شدن رو به سوی گوشی های هوشمند آورده ایم.

کاری به ضرر و زیان یا مزایای شبکه های اجتماعی ندارم. اما میشه در کنار بازی ها و سرگرمی های داخل گوشی هایمان یه نرم افزار قرانی نصب کنیم و آخر شب یا اول صبح حداقل چند آیه یا حداکثر چند صفحه یا جزی قرآن رو بخونیم. بستگی به وقت و علاقه شما نسبت به قرآن داره.

خب بالاخره کلام وحی خدا آنقدر جذاب و دل نشین است که هیچ بازی یا سرگرم کننده ای نمی تواند جای اون رو بگیره . تا جایی که در مشکلات به طرف خدا و کتابش یا اولیایش میریم . حداقل در خوشی ها و آرامی ها هم به طرف کتابش بریم.


با این که کارای بنده از روی ریاست ولی شما این را به حساب بی ریایی بزارید و مخفیانه بین خودتون و خدا یه قرار بندید و مطابق با وقتتون قرآن رو از امشب بخونید.

اولش باید نرم افزار " حبل المتین " رو دانلود کنید و طبق تصویر فوق از مرحله 1 تا 8 دنبال کنید که ما بطور خلاصه وار هر مراحل توضیح میدیم :

  • کمیل

دشمن آشکار

کمیل | سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ | ۱ نظر

امام خامنه ای :

اینکه قرآن به ما امر میکند: وَ اَعِدّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم،

 بایست حضور شما، وضعیّت شما، حرکت شما جوری باشد که دشمن را دچار رعب کند. دشمن متجاوزِ بالطّبع است؛ طبیعت جهان‌خواران تجاوز است، جلو آمدن است، تصرّف است، پنجه انداختن است، طبیعت اینها است؛ اگر خاک‌ریز شما قابل نفوذ باشد، نفوذ میکند؛ باید جوری حرکت کنید که او احساس کند نمیتواند نفوذ کند.  (94/7/15)


موقعی که تو مدرسه بودیم مدیرمون بچه ها رو گروه بندی میکرد و برای تمامی کلاس ها یه تحقیقی رو میداد در حد پایان نامه دانشجو یی ولی خب کارمون راحت تر بود چون کار تکی نبود و گروهی بود ، گروهی با 20 نفر .  یک نفر رو به اتفاق نظر دوستان به عنوان سرپرست یا سرگروه انتخاب کردیم و اون سرپرست برای هر کدوم وظایف تعیین کرد. کارها داشت به خوبی پیش می رفت و نتیجه خوبی هم می داد  و فضا فضای رقباتی شدیدی بود  ولی از قضا یکی دو نفر از کلاس ها از روی حسادت یا چیز دیگه تلاش کردند که در خارج از محیط مدرسه به جمع دوستان نفوذ کنه تا بلکه چیزی از تحقیقات به دست بیاره که با هوشیاری سرگروه جلوی کپی برداری و تقلب گرفته شد. و تحقیق ما جز بهترین تحقیق انتخاب شد و ما به مرحله استانی راه پیدا کردیم .


در کشور ما نیز درست همان فضای رقباتی بین دشمنان و دوستان حاکمه ولی دشمنان قصد نفوذ را دارند تا بتواند به بخشهای حساس ما ضربه وارد کنند تا ما به دوران چه کنم چه کنم ها برگردیم و عین محمد رضا شاه کاسه گدایی به طرف امریکا دراز کنیم. ولی مقام معظم رهبری با هوشیاری کامل سعی دارد که مردم و مسئولین ما رو آگاه کنه و گاها مسئولین خواب آلودمان را از خواب غفلت بیدار کند .

شیطان  کارش نفوذ و انحراف است ،  نفوذ به قلب که حرم الله  یا خانه خدا محسوب میشه ، اول نقاط ضعف انسان رو تحلیل میکنه و از همان راه وارد قلب میشه ، راه های نفوذ همان حواس های چندگانه ( بینایی ، چشایی ، لامسه ، شنوایی  و ..) انسان هستند.  یعنی مهم ترین سلاح شیطان و یکی از راه های نفوذ او در انسان، غافل کردن است. امام صادق می فرمایند: غفلت کمین گاه شیطان است.

یه عده آدم ساده لوح در هنگام مذاکرات می گفتتند کاش مذاکرات جواب بده و با آمریکا تعامل داشته باشیم که بتونیم یه زندگی آروم و خوشی داشته باشیم این همه سال بدون هسته ای موندیم چی شد که بخواهیم از این به بعدشو داشته باشیم ؟!  ، جالب است بدانید این آدم ساده لوح نه اطلاعی از جنگ 8 ساله داشت و نه از تاریخ خونین ملت ایران می دانست. فقط بهش گفتم برو جریان پرواز 655 رو بخون بعد اظهار نظر کن.


امیدوارم به بهانه صلح طلب بودن آغوش را برای دشمن باز نکنیم  که مار در آستین دشمن است که روزی زهرش را خواهد ریخت. آمریکا و... دشمن آشکار است و نیازی به تحقیق و تفحص نسبت به دشمن یا دوست بودن آمریکا و اسرائیل و.. نیست


  • کمیل

بعضی ها نمی فهمند

کمیل | جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر


 نایب‌رئیس مجلس گفت: در گزارشی که چند وقت پیش به مقام معظم رهبری ارائه می‌کردم، ایشان گفتند من هزار بار تا به حال اصطلاح "اقتصاد مقاومتی" را از مسئولین شنیده‌ام اما منتظر کوچکترین اقدام هستم


یادش بخیر ، وقتی خرمشهر و آبادان به دست دشمن بعثی افتاد ، امام (ره) گفتند که حصر آبادان و خرمشهر باید شکسته بشه و خاک ایران باید به دست خود ایران بیافته . همین کار هم اتفاق افتاد ، از بچه 13 ساله تا پیرمرد 70 ساله فقط با یک جمله امام (ره) طوفان به پا کردند و هنوزم که هنوزه انگشت به دهان دشمن است که ایرانی ها چطور از اروند عبور کرده و فاو را تصرف کردند .


اما حالا چی ؟ عده ای بر چسب دیکتاتوری را به رهبر یک جامعه چسبانند و او را متهم به منفعت طلبی شخصی کردند و حتی برایش مال و منال آنچنانی تعیین کردند ، رهبری که با آن وضع جسمانی هنوز هم که هنوزه از نسل آینده ای که هنوز به دنیا نیامده( تولید نسل )  تا پیرترین فرد کشورش دل می سوزاند . آخر کجای دنیا دیده اید که پیرمرد 76 ساله دغدغه داشته باشد ؟! آن هم دغدغه چندین میلیارد  انسان و تازه دغدغه محیط زیست کشورش هم روش !؟

 گوش کدام مسئول را بگیریم که از دستور رهبرش سر پیچی می کند ؟! چرا باید رهبری بگوید :  مشکل این است که بعضی ها نمی فهمند!

کدام مسئول نمی فهمد ؟؟ شاید همان هایی که خیالشان تخت است که هرزگاهی اوقاتشان را در باغ پسته خوش می کنند و برای تزلزل جایگاه رهبری او را زبانم لال دیکتاتور می خوانند، همان هایی که به مسئولین فعلی دولت خط می دهند به طور غربی خدمت کنند.

از وزیر فرهنگ و ارشاد  که شب و روزش را وقف مجوزهای خوانندگان و نمایشگاه های مجسمه های مبتذل کردند کمال تشکر رو می کنیم

احتمالا سخنان دهه هفتاد مقام معظم رهبری برای اقای علی جنتی باشد که در مورد فرهنگ مصداق های گوناگونی رو مطرح کردند .

چرا رهبر مخاطبانش را جوانان قرار داده است ؟ و آنها را برای نبرد با آمریکا خطاب می کنند؟! 

عرض خسته نباشید و  طول عمر برای وزرای  محترم سالخورده دولت یازدهم 


  • کمیل

کشتی نجات

کمیل | شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

حضرت نوح(ع) موقعی که به اذن خدا کشتی می ساخت خیلی ها ایشون رو مسخره کردند ولی نوح کارشو محکم پیش برد و در حین کار هم مردم رو از روزهای طوفانی خبر می داد . روز های طوفانی و وحشت ناک رسید ، آب همه جا رو فرا گرفت کشتی به راه افتاد و نوح در لحظه های اخر هم داشت قومش رو نجات می داد و دستشو دراز کرد که پسرش رو نجات بده ولی پسرش نسبت تعصبی که داشت اعتنایی به پدرش نکرد و غرق شد.

حسین (ع) هم وقتی از مکه راهی کربلا شد فقط و فقط برای نجات یزید و یزیدیان می رفت(امر به معروف و نهی از منکر) و تنها چاره آخر مقابله و جنگ بود 

حسین (ع) طبق حدیث معروف چراغ هدایت و کشتی نجات است(1). می رفت که تاریکی های یزید رو روشن کنه تا حقایق رو ببیند می رفت که یزید رو دریای مواج فساد نجات بده

ولی یزید  مصداق ایه شریفه : خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ (2)  

(خدا بر دل‏ها و شنوایى‏شان مهر نهاده و بر چشمانشان پرده‏اى است و آنها را عذابى بزرگ است) 

وقتی تعداد نفرات حسین (ع) بزور سه رقمی می شد که با حالت تمسخر طعنه می زدند که چجور در مقابل چند هزار لشکر یزید خواهی ایستاد و..

ولی خدا در آیه شریفه فرموده : کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرینَ (3)

( چه بسیار گروه‌های کوچکی که به فرمان خدا، بر گروه‌های عظیمی پیروز شدند!» و خداوند، با صابران و استقامت‌کنندگان) است.

ولی همین آیه برای حسین (ع) و همراهانش بس بود از اون همه لشکر فاسد و حرامزاده فقط جناب حُر ریاحی دست حسین (ع) رو گرفت و تا قیام قیامت سربلند شد.

از یک بُعد اگه نگاه کنیم حسین بن علی (ع) شکست خورده جنگ بود ولی ابعاد دیگه این رو نمیگه ، حسین هنوزم که هنوزه زنده تاریخ است و باز هم کشتی نجات است و چراغ هدایت . 

راستی از لشکر چند هزاری یزید خبری هست؟؟؟  قبر یزید کجاست ؟؟ از لشکر در حال نابودی داعش خبری هست ؟؟!!


(1) عیون أخبار الرضا علیه السلام، ج ‏1، ص 59 – 64،

(2) آیه 7 سوره بقره

(3)آیه 249  سوره بقره

  • کمیل