هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

بیماری به نام غرب زدگی

کمیل | جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ | ۲ نظر

امام خمینی قدس سره غرب زدگی را منشابسیاری از بدبختی های ملت های مسلمان و ملت ایران می داند. (1) تاجایی که آن را تشبیه به زلزله می نمایند:

«آقا، امروز مملکت ما غرب زده است که اززلزله زده بدتر است. امروز بعضی از اشخاص در این مملکت می خواهند نگذارند اسلام تحقق پیدا بکند... الآن ما زلزله زده هستیم،غرب زده هستیم، همه باید دست به هم بدهیم و این راه را تا اینجا که آمدیم، باقیش هم برویم.» (2)

و در جای دیگر، جامعه غرب زده راجامعه ای بیمار می داند:

«مثل کشور ما مثل بیماری است که لااقل پنجاه و چند سال بیماری کشیده است و همه قشرها به بیماری او دامن زده اند و الآن از بارقشرهایی که دامن به بیماری او می زدند، فارغ شده است، لکن بیمار است.» (3)

چندی پیش مقام معظم رهبری کلمه نفوذ را برای مسئولین و مردم تشریح کردند و از راه ها و عوامل نفوذ نیز نام بردند که مردم نیز از نفوذ ها از جمله نفوذ غذایی ( شرکت کی اف سی ) جلوگیری کردند.

 چندین سال که کشور سوریه و بعد ها کشور عراق گریبانگیر غده ای به نام داعش است که خوشبختانه از رزمنده 20 ساله تا 60 ساله  ایرانی گرفته برای مقابله با آنها با مردم آن کشور همکاری نظامی می کنند . و تا حدودی در این راه مقدس شهید شده اند. که این یک استراتژی نظامی هست که دشمن را پشت مرزها سرگرم کنی تا مردم کشورت در آسایش زندگی کنند.

 

بگذریم !  فعلا کاری به شهدای ایرانی و غیر ایرانی مبارزه با داعش ندارم و کاری به کشتار بی رحمانه مردمان مظلوم هم ندارم.

همانطور که می دانید کشور اسلامی ما دارای رویداد ها و مناسبت های ملی مذهبی می باشد که همه آنها در تقویم ثبت شده است.و ما شیعیان دارای 14 ائمه معصوم داریم که 13 نفرشان به شهادت رسیده اند و ما وظیفه داریم که یادشون رو زنده نگه داریم و علاوه بر اون دارای چندین هزار شهید نیز هستیم.

کشور فرانسه جز  کشورهایی که مخالف منافع کشور ما و از حامیان تروریست (داعش) است . و طبق پیش گویی مقام معظم رهبری همه آنها روزی بلای جانشان خواهد شد که شد. و چندین نفر از هموطنان خودشان را کشتند .

اما در کمال ناباوری عده معدود از مردم غرب زده ما نسبت به این جنایت ابراز همدردی کردند که کاریست پسندیده اما به شرطی که مردم دیگر کشور های درگیر با داعش را هم جز آدم حساب کنند.

سایت بلاگفا نیز جز همون غرب زدگانیست که  هیچ اهمیتی برای عقیده و ارزشهای ملتش نمی دهد.  چرا که ما فعلا در ماهی قرار گرفته ایم که بزرگترین جنایت در حق فرزندان پیامبر (ص) شده است که هیچ اثری از نام و نشان حسین بن علی (ع) در بلاگفا دیده نشده است و دلیلش می تواند این باشد که سرور سایت شان در خارج از ایران و در یکی از کشورهای غرب قرار گرفته و از سر چاپلوسی این همدردی را می کند .

سایت بلاگفا بخاطر اینکه سرور سایتش در خارج کشور قرار داده است و همان شرکت کاری کرد  که تمامی مطالب  حذف و زحمات چند ساله ما به باد رفته و نزدیک به 2 ماه ما را  در بلاتکلیفی قرار داد . و تنها  توانستند بگویند معذرت می خواهیم.

در قبال معذرت خواهی بلاگفا از کاربران و ابراز همدردی با فرانسه . ارزش ندادن به هموطن است  یعنی اجرای قانون کاپیتالاسیون است



1 - صحیفه نور، ج 11، ص 183.

2 - همان، ج 7، ص 120.

3 - همان، ج 10، ص 120.

نظرات  (۲)

  • سربازجامانده
  • دو سه سال پیش چن تا از بچه ها میگفتن بلاگفا وبلاگای مذهبی ضد شیطانو حذف میکنه واسه همین تحریمش کرده بودن.با پریدن مطالب و خراب شدن و معطلی این چندماه موجبات مهاجرت حداقل برای من فراهم شد و واقعا هم بلاگفا هرچیزی ب ضرر کانادا و سیاست هاش باشه حذف میکنه
    پاسخ:
    متاسفانه سایت بلاگفا سیاست دیکتاتورمنشانه داره و این امر باعث ازرده خاطر شد
  • علیرضا توکلی راد
  • امام علی علیه السّلام فرمودند:
    دَخَلْتُ أنا و فاطمَةُ عَلی رسول الله - صلّی الله علیه و آله - ... فقالَ، یا علیُّ، ... رایتُ اِمرَاَةً معلَّقَةً بشَعْرِها یَغْلی دماغُ راسها ... فانّها لا تُغَطّی شَعْرَها من الرّجالِ.
    (روزی) من و فاطمه خدمت رسول خدا - صلّی الله علیه و آله - رسیدیم، (دیدم که ایشان شدیداً گریه می کنند. عرض کردم: پدر و مادرم فدایت، ای رسول خدا، چه چیزی شما را به گریه انداخته است؟) حضرت فرمودند: ای علی شبی که مرا به آسمانها بردند. زنانی از امت خود را دیدم که در عذاب های بسیار سختی به سر می بردند، به یاد عذاب سخت آنها افتادم و گریه بر من غلبه نمود، زنانی را دیدم که از موهای سر خود آویزان هستند و از آتش جهنم مغز سرشان می جوشید ... پس آنها کسانی هستد که در دنیا موهای سرشان را از مردان نامحرم نمی پوشانند.
    بحار الانوار، ج 8، ص 309

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.