هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به نام حسین (ع) ، به کام یزید ( لعنت الله)

کمیل | چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ | ۲ نظر

یادم هست در یکی از کتاب ها خوانده ایم که افرادی که شمشیر و نیزه برای لشکریان یزید می ساختند سزای کارشون کمتر از اون افرادی نیست که در میدان نبرد با امام حسین (ع) می جنگیدند ، هر چند ندانسته و نشنیده اون ابزار و یراق  جنگ رو برای یزید ساخته باشند. یا قریب به همین مضمون

وقتی که ماه محرم شروع میشه ، فرصت و میدان برای برخی نقاب زنان شیطان صفت باز میشه تا جایی که از دستجات عزاداری امام حسین (ع) به عنوان میتینگ شهوترانی استفاده می کنند .

یکی از دوستان تعریف می کرد که تو چند تا از مغازه های فروش لوازم آرایشی اطلاعیه فرووش لوازم آرایشی با تخفیف وِیژه  زده بودند.

حالا این  به ذهنتون خطور نکرد که سزای ساخت و فروش ابزار و یراق جنگ در زمان یزید با فروش لوازم آرایشی در این زمان وجه تشابه دارند ؟!

با اینکه الان زمان جنگ نرم است و دشمن از راه اشاعه فساد و فحشا وارد شده است.

سزای اون بچه مسلمونی که داره از مراسم امام حسین (ع) سو استفاده می کنه و فساد رو ترویج میده و نمک به زخم شهدای واقعه عاشورا میکنه چیه ؟؟

گناه اون جوان عزاداری که نگاهش اتفاقی به چهره های شهوت ناک می افته و دلش میلرزه و به گناه میافته چیه؟!

گفتم که تو جریان باشید برید عاقبت مردم دعوت کننده کوفه بخوانید که امامشون رو به یه مشت زنازاده و شرابخوار  ارزون فروختند ، گفتم که بدونید امام زمان (عج) رو ارزونتر نفروشید .

  • کمیل

سیاست اتفاقی

کمیل | دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

«فَلَیْسَ مِنَ اللَّهِ فی‏ شَیْ‏ء» (آل‌عمران/28) 

اشاره به این است که: افرادی که با دشمنان خدا پیوند دوستی و همکاری برقرار سازند، ارتباطشان با خداوند و خدا پرستان گسسته می‏شود. 

نمی دانم قدرت جاذبه کشور متخاصم آمریکا چقدر است که مسئولین مورد اعتماد ما رو به خودشان جذب می کنند ، البته ناگفته نماند زمینه این جاذبه را افرادی هستند که در داخل و خارج کشور فراهم می کنند .

همانهایی که سال 88 و ماقبل 88 زمینه سرنگونی جمهوری اسلامی را فراهم کرده بودند .

اخیرا آقای ظریف وزیر محترم و تلاشگر امور خارجه کشورمون در یکی از راهرو های سالن مجمع سازمان ملل متحد به طور اتفاقی با اوباما دیدار چند لحظه ای همراه با دست دادن داشتند. که این مصافحه واکنش های رو به همراه داشت.

اما یک نصیحت از یک جوان تازه به دوران رسیده :

آقای ظریف اصلا کاری ندارم که مقدار انزجار جنابعالی نسبت به کشور های غربی مخصوصا آمریکا چقدر است ، هر چقدر هم که باشد از مقدار انزجار بنده بیشتر است ، چرا که شما مدتی در خارج از کشور مشغول به تحصیل بوده و چندین سال کشورهای مختلف رو سفر کرده اید و دیدگاه تک تک کشورها نسبت به کشورمان رو دیده اید.

و اما بعد ، اصلا کاری به اتفاقی  یا عمدی بودن این جریان ندارم . اما خب کاش وقتی که پایتان به غرب می رسد تاریخ را در ذهنتان مرور کنید و ببینید به کدامین گناه مردمان این جهان کشته شدند و می شوند ؟ و به دست چه کسی  این کار انجام می شود؟

اگر با لبخند و دست دادن ها و قدم زدن های اتفاقی  مشکلات حل می شد که جنگ ما 8 سال طول نمی کشید ، تو هیچ کشوری جنگ نمی شد ، 

کاش کارهایتان را نصف کاره رها می کردید و فکری برای حجاج حادثه منا می کردید ، یعنی ارزش 464 هموطن فقط یک تکه پارچه مشکی بود که اونو به کت و شلوار شیکتون نصب کردین ؟؟

این همه مقاوم کردیم که با پای خودمون راه بریم و الا آرزوی کشورهای متخاصم اینه که ما همیشه چهار دست و پا راه بریم .

ما دشمنان ابدی داریم که تا قیام قیامت با انها پیمان دوستی نخواهیم داشت . 

 

[خدای نکرده آیه فوق را شامل حال آقای ظریف نمی دانیم و نوشتن این آیه فقط و فقط جهت یادآوری بوده است ]

  • کمیل

کمتر از 25 سال

کمیل | شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ | ۱ نظر

در این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در تاریخ 17/05/1359 (دومین روز قدس) در 8 بخش شامل کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن به مرور بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) پیرامون مسئله فلسطین پرداخته است. رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود فرموده‌اند: « دولت بی اصل و نسب؛ دولت جعلی؛ ملتِ دروغی. از اطراف دنیا آدمهای شریر را گرد آوردند و ملغمهای به اسم "اسرائیل" درست کردند! این ملّت است؟! هر جا یهودیهای شریر و خبیثی بودند، در آنجا جمع شدند.

تعجب کردید نه ؟ کتاب حضرت آقا تو دستان کثیف قاتل کودکان رو دیدید؟!

آره درسته ! اونقد ترس تو دلشون افتاده که نگو ، کتاب نسبتا قطور " فلسطین " رو کامل خوندند و که آوردند تو صحن سازمان ملل و با زبان بی زبانی دارند ثابت می کنند که سایه قاتل اول و آخرشون یعنی ایران روی سرشون سنگینی می کنه 

هیچ کشوری جز ایران اسلامی عرضه و توانشو نداره اسرائیل غاصب رو تهدید کنه و خود اسرائیل  بیشتر از اعقاید دینی خود به سخنان حضرت آقا ایمان دارد که روزی تهدیدات عملی خواهد شد .

کشور جمهوری اسلامی ما به برکت وجود نازنین مردی انقلابی با دلی جوان و با صلابت پابنده مانده است و الا اگر به حساب دیپلماسی بود که باید هر روز کشور که نه طویله ای به نام اسرائیل برای ما  جز اساسی ترین مسئله ی کشور محسوب می شد.

خدا را شاکریم که ناخدای روزهای طوفانی ما یک تنه در مقابل غرب و شیاطین ایستادگی می کند .

اما متاسفانه بدبختی ما جایی رسیده است که کتاب رهبر و ولی فقیه ما رو قبل از مردم کشورمون ، دشمن کشورمون میخونه و تحلیل می کنه ، به نظر بنده  کتاب های شخصی که روزانه چندین ساعت مطالعه موثر دارند جز موثرترین و کاربردی ترین کتاب های عصر حاضر بوده و مطالعه چنین کتاب ها برای هر شخص ایرانی واجب می باشد 

  • کمیل

مهاجرا علی الله

کمیل | دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

آخرین نوشته محسن حاجی حسنی (نفر اول مسابقات جهانی قرآن و قربانی فاجعه منا)

در وبلاگش؛ 【 قرآن، من شرمنده توام】

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

"قرآن، من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود، همه از من می‌پرسند چه کسی مرده است؟ چه غفلت بزرگی که می‌پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است...


قرآن، از تو شرمنده‌ام اگر تو را از یک نسخه عملی به افسانه‌ای موزه‌نشین مبدل کرده‌ام. یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی برنج نوشته و یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی فرش نوشته است. یکی ذوق می‌کند که تو را بر طلا نوشته و یکی ذوق می‌کند که تو را بر کوچک‌ترین قطع ممکن منتشر کرده است..."


"قرآن، از تو شرمنده‌ام؛ حتی آنان که تو را می‌خوانند و تو را می‌شنوند، آن‌چنان به پایت می‌نشینند که خلایق به پای موسیقی هر‌ روزه نشسته‌اند. اگر چند آیه از تو‌را بخوانند، مستمعین فریاد می‌زنند احسنت..! گویی مسابقه نفس است.


قرآن، من شرمنده‌ام اگر به یک فستیوال مبدل شده‌ای حفظ کردن تو با شماره صفحه، خواندن تو از آخر به اول یک معرفت است یا رکوردگیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کردند، حفظ کنی تا این‌چنین تو را اسباب مسابقات هوش ندانند.


خوشابه‌حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو؛ آنان که وقتی تو را می‌خوانند، چنان حظ می‌کنند که گویی قرآن همین حالا بر ایشان نازل شده است.


آنچه ما با قرآن کرده‌ایم، تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیده‌ایم."

  • کمیل