هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

بهترین جواب به تمسخر اعتقادات

کمیل | چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ | ۷ نظر


وَیصْنَعُ الْفُلْکَ وَکُلَّمَا مَرَّ عَلَیْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ قَالَ إِن تَسْخَرُواْ مِنَّا فَإِنَّا نَسْخَرُ مِنکُمْ کَمَا تَسْخَرُونَ ﴿ هود ۳۸ ﴾


و نوح کشتی را می ساخت و هرگاه گروهی از [اشراف و سرانِ] قومش بر او عبور می کردند، او را به مسخره می گرفتند. گفت: اگر شما ما را مسخره می کنید، مسلماً ما هم شما را [به هنگام پدید آمدن توفان] همان گونه که ما را مسخره می کنید، مسخره خواهیم کرد.


پ.ن1:وقتی قرآن رو میخونم به معنیش هم توجه می کنم ، البته قرآن خیلی چیزا رو گفته که تو این زمان اتفاق افتاده و میتونه بهترین جواب بشه ، بنده هم وقتی به این آیه رسیدم دیدم بهترین جواب رو قرآن واسه تمسخر اعتقادات ما داده است.

پ.ن2: این البته استدلال بنده هستش که شاید میشه گفت در حد یه دید ساده هستش اما همین دید ساده هم میتونه یه برداشت بهتر از آیات باشه . هر چند شاید تفسیر این آیات منظور دیگری داشته باشد

پ.ن3: ان شا الله در آینده آیه های دیگری رو هم خواهیم گذاشت

نظرات  (۷)

  • سرباز جامانده
  • ببخشیدا ولی فکرنکنم استدلال خوبی باشه
    پاسخ:
    خودمم گفتم که شاید نباشه 
    و تفسیرش یه چیز دیگه باشه 
    چه عکس ناراحت کننده ای...
    واقعا چطور بعضی آدما به خو دشون اجاره ی توهین می دن؟
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم : سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست

    سوم:استدلالی خوبیه چرا نباشه ؟؟؟
    خدا مسخره کنندگان را هدایت کند

    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت
  • شِمِلـ ــیا
  • خیلی وقته آپ نمیشید :|
    پاسخ:
     کم حوصلگی
    وقت نداشتن 
    تب نویسندگیم دیگه گل نمیکنه 
    به نظر من که هرکسی اعتقادات خودشو داره هیچکس نباید به اعتقادات دیگری توهین کنه
  • صدراله امیرحاجی
  • سلام مطالب بسیار زیبا وآموزنده ارائه نموده اید من که به نوبه خودم هم تشکر میکنم وهم سعی میکنم در وبلاگ ایثارگران از مطالب زیبای پیرامون شهید وشهادت استفاده کنم خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ایثارگران سری بزنید واز مطالب هر چند ناقص ما استفاده کنید موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.