هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

سیاست اتفاقی

کمیل | دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

«فَلَیْسَ مِنَ اللَّهِ فی‏ شَیْ‏ء» (آل‌عمران/28) 

اشاره به این است که: افرادی که با دشمنان خدا پیوند دوستی و همکاری برقرار سازند، ارتباطشان با خداوند و خدا پرستان گسسته می‏شود. 

نمی دانم قدرت جاذبه کشور متخاصم آمریکا چقدر است که مسئولین مورد اعتماد ما رو به خودشان جذب می کنند ، البته ناگفته نماند زمینه این جاذبه را افرادی هستند که در داخل و خارج کشور فراهم می کنند .

همانهایی که سال 88 و ماقبل 88 زمینه سرنگونی جمهوری اسلامی را فراهم کرده بودند .

اخیرا آقای ظریف وزیر محترم و تلاشگر امور خارجه کشورمون در یکی از راهرو های سالن مجمع سازمان ملل متحد به طور اتفاقی با اوباما دیدار چند لحظه ای همراه با دست دادن داشتند. که این مصافحه واکنش های رو به همراه داشت.

اما یک نصیحت از یک جوان تازه به دوران رسیده :

آقای ظریف اصلا کاری ندارم که مقدار انزجار جنابعالی نسبت به کشور های غربی مخصوصا آمریکا چقدر است ، هر چقدر هم که باشد از مقدار انزجار بنده بیشتر است ، چرا که شما مدتی در خارج از کشور مشغول به تحصیل بوده و چندین سال کشورهای مختلف رو سفر کرده اید و دیدگاه تک تک کشورها نسبت به کشورمان رو دیده اید.

و اما بعد ، اصلا کاری به اتفاقی  یا عمدی بودن این جریان ندارم . اما خب کاش وقتی که پایتان به غرب می رسد تاریخ را در ذهنتان مرور کنید و ببینید به کدامین گناه مردمان این جهان کشته شدند و می شوند ؟ و به دست چه کسی  این کار انجام می شود؟

اگر با لبخند و دست دادن ها و قدم زدن های اتفاقی  مشکلات حل می شد که جنگ ما 8 سال طول نمی کشید ، تو هیچ کشوری جنگ نمی شد ، 

کاش کارهایتان را نصف کاره رها می کردید و فکری برای حجاج حادثه منا می کردید ، یعنی ارزش 464 هموطن فقط یک تکه پارچه مشکی بود که اونو به کت و شلوار شیکتون نصب کردین ؟؟

این همه مقاوم کردیم که با پای خودمون راه بریم و الا آرزوی کشورهای متخاصم اینه که ما همیشه چهار دست و پا راه بریم .

ما دشمنان ابدی داریم که تا قیام قیامت با انها پیمان دوستی نخواهیم داشت . 

 

[خدای نکرده آیه فوق را شامل حال آقای ظریف نمی دانیم و نوشتن این آیه فقط و فقط جهت یادآوری بوده است ]

  • کمیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.