هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

کمتر از 25 سال

کمیل | شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ | ۱ نظر

در این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در تاریخ 17/05/1359 (دومین روز قدس) در 8 بخش شامل کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن به مرور بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) پیرامون مسئله فلسطین پرداخته است. رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود فرموده‌اند: « دولت بی اصل و نسب؛ دولت جعلی؛ ملتِ دروغی. از اطراف دنیا آدمهای شریر را گرد آوردند و ملغمهای به اسم "اسرائیل" درست کردند! این ملّت است؟! هر جا یهودیهای شریر و خبیثی بودند، در آنجا جمع شدند.

تعجب کردید نه ؟ کتاب حضرت آقا تو دستان کثیف قاتل کودکان رو دیدید؟!

آره درسته ! اونقد ترس تو دلشون افتاده که نگو ، کتاب نسبتا قطور " فلسطین " رو کامل خوندند و که آوردند تو صحن سازمان ملل و با زبان بی زبانی دارند ثابت می کنند که سایه قاتل اول و آخرشون یعنی ایران روی سرشون سنگینی می کنه 

هیچ کشوری جز ایران اسلامی عرضه و توانشو نداره اسرائیل غاصب رو تهدید کنه و خود اسرائیل  بیشتر از اعقاید دینی خود به سخنان حضرت آقا ایمان دارد که روزی تهدیدات عملی خواهد شد .

کشور جمهوری اسلامی ما به برکت وجود نازنین مردی انقلابی با دلی جوان و با صلابت پابنده مانده است و الا اگر به حساب دیپلماسی بود که باید هر روز کشور که نه طویله ای به نام اسرائیل برای ما  جز اساسی ترین مسئله ی کشور محسوب می شد.

خدا را شاکریم که ناخدای روزهای طوفانی ما یک تنه در مقابل غرب و شیاطین ایستادگی می کند .

اما متاسفانه بدبختی ما جایی رسیده است که کتاب رهبر و ولی فقیه ما رو قبل از مردم کشورمون ، دشمن کشورمون میخونه و تحلیل می کنه ، به نظر بنده  کتاب های شخصی که روزانه چندین ساعت مطالعه موثر دارند جز موثرترین و کاربردی ترین کتاب های عصر حاضر بوده و مطالعه چنین کتاب ها برای هر شخص ایرانی واجب می باشد 

نظرات  (۱)

ان شاء الله نابودیشون نزدیکه ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.