هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

هـمیارمهدے

عجل الله تعالی فرجه الشریف

تخفیف ویژه...!!!

کمیل | دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ | ۳ نظر

امام على علیه السلام : پاکدامنى مرد به اندازه غیرت اوست.

نهج البلاغه(صبحی صالح) ص 477 ، حکمت 47

متاسفانه دیده می شود حتی سردی هوا هم حریف غیرت های سرد بعضی از خانواده نمی شود یعنی آنقدر در بدحجابی خود مصمم هستند که به سردی و برودت هوا بی اعتنا هستند و مانند کاسب دست فروشی که بدون در نظر گرفتن وضعیت هوا مشغول فروش محصول است .

نمی شود فقط زن را عامل بی حجابی دانست چون در صورت کمبود غیرت مرد زن احساس مرد بودن می کند و لباسش را می پوشد و این مرد هست که باید روسری به سر کند و این روزها بازار فروش غیرت بس ناجوانمردانه داغ است . 

  • کمیل

نظرات  (۳)

  • سرباز جامانده
  • شدیدا موافقم
    سلام برادر
    فکر میکنم اینها نتیجه خشتهایی هست که از اول کج گذاشته شد...
    حالا شده دیوارهای کجی که به چشم میاد...
    خیلی چیزها در این بی غیرتی مردانه و بی حیایی زنانه امروز جامعه ما دخیل هستن...

    با اجازه شما ، در وبلاگم شما رو لینک میکنم
    ممنونم که من رو جزء دنبال کنندگان قرار دادید...
    بزودی شما هم در لیست دنبال کنندگان من قرار خواهید گرفت
  • علیرضا توکلی راد
  • امام علی علیه السّلام فرمودند:
    دَخَلْتُ أنا و فاطمَةُ عَلی رسول الله - صلّی الله علیه و آله - ... فقالَ، یا علیُّ، ... رایتُ اِمرَاَةً معلَّقَةً بشَعْرِها یَغْلی دماغُ راسها ... فانّها لا تُغَطّی شَعْرَها من الرّجالِ.
    (روزی) من و فاطمه خدمت رسول خدا - صلّی الله علیه و آله - رسیدیم، (دیدم که ایشان شدیداً گریه می کنند. عرض کردم: پدر و مادرم فدایت، ای رسول خدا، چه چیزی شما را به گریه انداخته است؟) حضرت فرمودند: ای علی شبی که مرا به آسمانها بردند. زنانی از امت خود را دیدم که در عذاب های بسیار سختی به سر می بردند، به یاد عذاب سخت آنها افتادم و گریه بر من غلبه نمود، زنانی را دیدم که از موهای سر خود آویزان هستند و از آتش جهنم مغز سرشان می جوشید ... پس آنها کسانی هستد که در دنیا موهای سرشان را از مردان نامحرم نمی پوشانند.
    بحار الانوار، ج 8، ص 309

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.